Avatar billede william_munny Nybegynder
20. september 2003 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XML i tabel

Hejsa jeg har inkluderet et xml document i en tabel på min ASP side, men når jeg gør det så ryger formateringen af det, hvor jeg bruger style.xsl. Når jeg kører det som enkeltstående sider virker det fint ??
Avatar billede william_munny Nybegynder
20. september 2003 - 11:08 #1
Har forsøgt med
        <%
            'Load XML
            set xml = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
            xml.async = false
            xml.load(Server.MapPath("GuestBook.xml"))

            'Load XSL
            set xsl = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
            xsl.async = false
            xsl.load(Server.MapPath("GuestBook.xsl"))

            'Transform file
            Response.Write(xml.transformNode(xsl))
        %>
istedet for men nu siger den

Fejltype:
msxml3.dll (0x80004005)
Typografiarket indeholder ikke et dokumentelement. Typografiarket kan være tomt, eller det er måske ikke et komplet XML-dokument.
/oure/guest.asp, line 38
Avatar billede swuppe Nybegynder
20. september 2003 - 13:11 #2
Koden ser rigtig nok ud, fejlen indikerer at der er noget galt med din xsl fil ligger den der hvor du angiver? hvilket namespace bruger du?
Avatar billede william_munny Nybegynder
20. september 2003 - 14:39 #3
Det var forkert angivet havde flyttet den nu bliver den vist med formateringen
åndsvag fejl :-)
Avatar billede swuppe Nybegynder
20. september 2003 - 14:41 #4
men ikke desto mindre en meget almindelig fejl, laver den selv engang imellem !o)
Avatar billede william_munny Nybegynder
20. september 2003 - 16:33 #5
OPret et svar hvis du vil ha pointsne
Avatar billede swuppe Nybegynder
22. september 2003 - 09:22 #6
Nåh ja, det skal man jo også.