Avatar billede dj_raprap Nybegynder
10. september 2003 - 18:03 Der er 1 løsning

Styr/Wheel/Pedal Program..

Vil have en af jer c++/vb/et eller andet, geeks herinde, til at lave et program, ja netop!, det skal kunne gøre det følgene:

Først vil jeg lige sige, at dette har med et Steering wheel (til pc) at gøre.., hvis du ik kender noget af dette, eller ved hvordan man laver et program eller noget til det, så bare kig væk..

Here goes:

Nu er det sådan jeg har 8 Programable knapper på mit styr (wheel), og vil gerne have at når jeg trykker på en af de knapper (De skal være specificeres i en fil, f.eks: config.ini) så skal den sætte Axis Z Helt i top, og trykke på en anden knap som jeg har specificeret i config.ini, så skal Axis Z Gå helt ned i bund igen, og dette skal kunne gøres flere gange. (Axis Z Er en pedal)

Dette må kun tage ca. 1-2-3 ms (Milli sekunder), dog MAX 10ms, ellers kan jeg ik bruge det. (Det behøves ikke være et window eller noget, det kan være en dos prompt som kører i baggrunden, eller noget andet)

Hvis du kan lave dette, kan du enten adde mig til icq, msn, kontakte mig på IRC, eller bare skrive en email, MEN Titlen (Subject) skal være: LFS Clutch | hvis du sender en e-mail.

ICQ: 747017
MSN: Dj_RapRap@hotmail.com
EMail: Dj_RapRap@hotmail.com
IRC: QuakeNet - #AngeL_BaBe

Tak på forhånd.

//Dave
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 21:50 #1
.