Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
05. september 2003 - 22:45 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Google og Meta tags

Hvordan læser Google Keywords (søgeord)?
Jeg har prøvet denne linie i meta'en
<META name="KEYWORDS" content="mine søgeord">
men det er Google fuldstændig ligeglad med, titlen og beskrivelsen kommer med men ikke Keywords....  hvorfor ikke?
Avatar billede donwang Nybegynder
05. september 2003 - 22:49 #1
Google bruger ikke meta-tags!
Avatar billede donwang Nybegynder
05. september 2003 - 22:49 #2
Svar
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
05. september 2003 - 22:50 #3
Okay, hvad bruger de så?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. september 2003 - 22:51 #4
de gennemsøger selv dokumentet for hvad der står og derudfra laver de keywords... det kan du også læse om på deres "Om sider"!
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
05. september 2003 - 22:53 #5
Scanner den simpenhen indholdet af ens webside?
Avatar billede perj Nybegynder
05. september 2003 - 22:54 #6
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
05. september 2003 - 22:54 #7
Fair nok, tak for svarene :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. september 2003 - 23:07 #8
Google bruger links, lever af links, spiser links.

Jo flere links der peger på din side jo bedre i google.

Relevante links er links der kommer fra sider der handler om det samme som dine sider og såm har høj PageRank.

Hvis du vil se hvad dine sider her i PageRank, så installer Google Toolbar
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. september 2003 - 23:15 #9
godt råd, Lad altid dine spørgsmål stå åbne (lidt længere end 4 minutter) der kommer for det meste flere brugbare guldkorn. Når du først har accepteret et svar, tror folk jo at prpblemet er løst og at der ikke er grund til at give dig mere hjælp. Tålmodighed betaler sig og mere end 4 minutter kan du vel vente på et godt svar ;-)) spørg hvis du vil vide mere
Avatar billede perj Nybegynder
05. september 2003 - 23:18 #10
> 4 min. !
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
06. september 2003 - 13:59 #11
Okay :-) det vil jeg gøre næste gang.
Men bufferzone.. som du skriver skal man jo så helst være en/et kendt site i forvejen for at kan findes i Google, det er jo svært for "os" som ikke er "kendt" nogen steder
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. september 2003 - 21:08 #12
Nej det er det faktisk ikke, ODP er en meget vigtig søgemaskine for placering i google og man kan tilmelde til odp på www.dmoz.org Dette tilmelding er meget vigtig og du bør gøre meget ud af den, finde den rigtige kategori osv osv. Nu er optimering til google faktisk mange ting, de øsgeord derer hård konkurrence om kan du ikke bare opnå en god placering uden videre.
nu handler dette spørgsmål kun om meta, men der kan siges meget om optimering til google og andre vigtige søgemaskiner, man kan sagtens selv hvis man er parat til at arbejde lidt med det og lytte til rådene
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
07. september 2003 - 11:55 #13
Okay, jeg vil prøve www.dmoz.org , vender tilbage hvis der er spørgsmål :o)
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
07. september 2003 - 13:33 #14
Nu har jeg prøvet at tilmelde min side til www.dmoz.org , men får bare denne melding :-(

The page you attempted to access does not exist on this site.
Back to main
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2003 - 13:42 #15
Læs denne grundigt http://www.dmoz.org/add.html

Du skal dybt ind i kategori strukturen for at få lov at tilmelde.Det er ikke let at blive optaget, læs vejledningen GRUNDIGT og se på de sites derer optaget. Hvis dit site ikke har noget at byde på kommer du ikke med