Avatar billede tjuf Nybegynder
05. september 2003 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emule med problemer

Jeg har lige opkoblet mig på Emule, men de filer jeg prøver at downloade vil ikke rigtig som jeg vil, de bliver faktisk liggende hvor de er lige i øjeblikket. Jeg kan heller ikke uploade. Hvad gør jeg forkert?????
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
05. september 2003 - 21:09 #1
Forstår overhoved ikke hvad du mener... prøv at forklare bedre
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. september 2003 - 21:18 #2
1. Åben Emule
2. klik Instillinger
3. vælg forbindelse
4. Ændre download7upload hastigheed!

Så skulle det virke, men det er jo ik altid man kan downloade fordi denn server man henter fra har en dårlig internetforbindelse..!
Avatar billede tjuf Nybegynder
05. september 2003 - 22:17 #3
Hvis jeg feks finder en fil jeg vil downloade, og debbelt klikker, og går ind og kigger på trafik, er den røde bjælke hele tiden rød. Og der sker ikke en diss. Håber det er mere forståeligt nu!
Avatar billede jschack Nybegynder
05. september 2003 - 22:36 #4
Det lader til at du ikke er forbundet til en server.
Avatar billede jschack Nybegynder
05. september 2003 - 22:38 #5
prøv dette link: http://ed2k.2x4u.de/index.html
klik (add to emule) ved "All servers". Klik så evt. "connect" inde i emule.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. september 2003 - 22:48 #6
ja ellers at du står i kø til filen... prøv at dobbelklik på filnavnet i overførselser så kan du se en liste over hvem der har filen og om du står i kø eller om de ikke har den del af filen du mangler osv...