Avatar billede snowmann Nybegynder
04. september 2003 - 19:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm ved installation af XP

Hey...
En af mine mates er rimelig meget på røven...han er cs gamer 2tm
Og nu er hans com gået ned og prolemet er så atio efter vi har slettede og lavet nye partioner + formateret dem så kan vi ikke installere win xp (har prøvet både pro og home...originalt) når installationen kommer til "Afslutter installation"(eller hvad det nu hedder...det sidste af punkter i installationen...så kommer der den grumme Blue Screen of Death...hvor der står:

KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

***STOP: 0x0000007A(0xE10403D8, 0xC000000E, 0xBF8E6534, 0x0A268860)
***win32k.sys - Address BF8E6534 base at BF800000, DateStamp 3d6de5e5

Vi tror måske der er en slags virus der har beskadiget HD'en?
hmmm....nogen der kan hjælpe???
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 20:03 #2
Det kan være bad blocks på harddisk eller fejl i rammene.
Men prøv at kigge her: http://www.osr.com/ddk/ddtools/bccodes_2vjb.htm

Boot på windows cden, og vælg R første gang du bliver spurgt. Følg ansvisningerne på skærmen, og når du får noget der ligner c:\windows (c:\winnt eller ligende) skriver du Chkdsk /f /r
Hjælper dette ikke, test rammene med http://www.webguider.dk/VisArtikel.aspx?id=130
Avatar billede snowmann Nybegynder
04. september 2003 - 20:32 #3
vil jeg prøve....