Avatar billede purnas Nybegynder
03. september 2003 - 10:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kender i Subdomain

Subdomainer gratis der sender en videre??

Kender i nogle steder??

GRATIS...
Avatar billede popsy Novice
03. september 2003 - 10:42 #1
www.dot.tk ikke et subdomain, men derimod et rigtigt domæne, helt gratis
Avatar billede purnas Nybegynder
03. september 2003 - 18:13 #2
kender godt dot.tk, har også tilmeldt mig 3-4 gange men jeg modtager aldrig en bekrætelses mail. kender du andre??
Avatar billede popsy Novice
03. september 2003 - 18:17 #3
http://www.cjb.net/ er nok det du søger så.
Avatar billede purnas Nybegynder
04. september 2003 - 16:40 #4
koster det ikke penge??

Kender du flere uden at der er 2 punktumer altså.

www.mitdomæne.??.dk istedet skal det være--> www.mitdomæne.?????

You know.
Avatar billede popsy Novice
04. september 2003 - 18:12 #5
Nøp, så vidt jeg ved er det kun dot.tk som forærer rigtige domæner væk.

Til dit andet spørgsmål, så skriver de jo selv at det er helt gratis.: Registering your new CJB.NET address is fast, easy, and, best of all, completely free. Your new CJB.NET address will be activated immediately upon registration, and you can modify it instantly at any time. Don't let someone else register the CJB.NET address you want, sign up now!
Avatar billede purnas Nybegynder
04. september 2003 - 18:18 #6
ok. tak
Avatar billede clausbr Nybegynder
30. april 2005 - 07:40 #7
http://www.FreeSub.dk der kan man få gratis disk plads med 60 mb harddisk og understøtter også ASP CGI JAVA SCRIPT osv.