Avatar billede sascha Nybegynder
02. september 2003 - 14:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

javascript:void(0)

Denne advarsel får jeg når mine børn vil ind på n.sol.dk
og kan så ikke komme ind !!! Bruger ZA pro og har en TDC adsl linie med router
Kører XP
Avatar billede the_collector Novice
02. september 2003 - 14:09 #1
Avatar billede the_collector Novice
02. september 2003 - 14:11 #2
Så det første man tænker på er om du har javascript enabled, dernæst hvis du har om du har en pop-up blocker, det kan også være den i za, der er aktiveret.
Avatar billede sascha Nybegynder
02. september 2003 - 18:41 #3
java er enabled og jeg bruger za men kan ikke lige se hvor den pop-blocker er !
Avatar billede sascha Nybegynder
02. september 2003 - 18:42 #4
sun
Avatar billede muddi Praktikant
02. september 2003 - 21:43 #5
Har du en gratis-version af ZA eller en pro-version?
Avatar billede muddi Praktikant
02. september 2003 - 21:45 #6
Undskyld... havde ikke set at det står i dit spm.
Gå ind under Privacy > Ad-blocking og se om den står på off!
Avatar billede sascha Nybegynder
03. september 2003 - 16:34 #7
den står på off, og nu bliver jeg smidt ud af eksperten.dk hvergang jeg skal til en ny side !
Avatar billede muddi Praktikant
04. september 2003 - 08:44 #8
Er du sikker på at IE ikke er indstillet til et for strengt sikkerhedsniveau?
Avatar billede sascha Nybegynder
04. september 2003 - 18:05 #9
næ den er ikke ændret tværtimor har jeg prøvet at køre på laveste sikkerhedsniveau og tilladt alt uden at det hjalp
Avatar billede muddi Praktikant
04. september 2003 - 20:19 #10
hmm... lyder underligt! Har du installeret noget for nyligt? Toolbars eller lign.? Der er flere toolbars (eksempelvis Google Toolbar v.2) som har indbygget popup-stopper.
Avatar billede sascha Nybegynder
05. september 2003 - 17:36 #11
nope
Avatar billede sascha Nybegynder
08. september 2003 - 09:50 #12
hmm
Avatar billede muddi Praktikant
08. september 2003 - 15:15 #13
Måske du skulle prøve at bruge Systemgendannelse i XP til at gendanne computeren, som den var før fejlen vidste sig første gang.

Du kan altid vælge at gå tilbage til den tilstand maskinen er i nu ved at vælge fortryd gendannelse.

Funktionen findes her

Start > Hjælp og support > Fortryd ændringer ved din computer med Systemgendannelse