Avatar billede onkelmor Nybegynder
01. september 2003 - 19:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wap side?

Hej!

Jeg vil gerne lave en wap side. Så simpel som mulig.. Jeg kan ikke php. Og hvis det ikke er alt for svært vil jeg også gerne prøve at indsætte et billede/logo som TV2s wap side.. wap.tv2.dk

På forhånd tak

Lasse K
Avatar billede medions Nybegynder
01. september 2003 - 19:24 #1
Her er den bedste tutorial efter min mening:

http://www.w3schools.com/wap/

Det er meget simpelt!

//>Rune
Avatar billede onkelmor Nybegynder
03. september 2003 - 21:51 #2
Jeg fandt så lige ud af at min server ikke understøtter wap.. Er der andre muligheder så? Du får point :D
Avatar billede medions Nybegynder
03. september 2003 - 21:55 #3
Hvis du vil ha' et webhotel som understøtter WAP kan du bruge DanSite.dk de har WAP, JSP og PHP understøttelse!

//>Rune
Avatar billede onkelmor Nybegynder
09. september 2003 - 21:23 #4
Hey hey..
Jeg har fået det til at virke via en anden server.. MEN kan jeg lave en side som vidersender dem til den side hvis de går ind på onkelmor.dk/wap? Altså en fil som mobilen godt kan læse men som ikke er wml hvis du i forstår?