Avatar billede tricky Nybegynder
29. august 2003 - 11:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mail-adresser på subdomains?

Hej experter.

Hvordan/er det muligt at oprette mail-adresser på subdomains fx. test@mail.domain.dk

Jeg har eget domæne inkl. hosting for både web og mail.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh.

Tricky
Avatar billede kaper Nybegynder
29. august 2003 - 11:33 #1
Jeg anbefaler mydomain.com - det benytter jeg selv... Her tager det kun ganske få sekunder at styre DNS, tilføje subdomæner og oprette mail-adresser på subdomæner... ganske gratis
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
29. august 2003 - 11:34 #2
Du sætter en MX-record op for dine subdomæner. Husk at domain.dk i sig selv er et sub-domæne for dk. Så tal med dem du har til at styrre din dns, de ved hvordan.