Avatar billede no24 Nybegynder
27. august 2003 - 13:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fryser explorer under win nt og 98

Hvorfor fryser explorer under win nt og 98?
Både mus og tastatur dør og den eneste måde at komme videre med er ved reset eller restart.
Avatar billede babmus112 Nybegynder
27. august 2003 - 13:04 #1
Hmmm lyder lidt mærkeligt men det kan være fordi du har nogle store programmer til al loade (Køre) i bagrunden i system processen som du ikke kan se du kan prøve at skrive msconfig i kør i start menuen og ændre dine stat op programmer håber det virker ellers skal du prøve at "formatere" din Computer Mvh Søren Peter jensen
Avatar billede no24 Nybegynder
27. august 2003 - 13:27 #2
Når jeg kører, eller rettere sagt forsøger første forslag, kan filen ikke findes, mangler - det samme gælder lign. komponenter???
Avatar billede henninga Novice
27. august 2003 - 23:26 #3
Jeg vil foreslå at køre en reperation af dine installationer fra CD'erne. Et eller andet er galt med systemet.
Du kan prøve at starte Systemoplysninger og kigge under Tools eller Funktioner - Der er en kommando som hedder noget med at checke systemfiler.
HenningA
Avatar billede no24 Nybegynder
08. september 2003 - 15:51 #4
Jeg har simpelthen udskiftet styresystemet fra NT til 2000
Avatar billede no24 Nybegynder
08. september 2003 - 15:52 #5
gdg