Avatar billede superfetz Nybegynder
19. august 2003 - 20:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stadig skygger på tingene

Hey igen,

Tidligere fik jeg fixed et problem herinde, som omhandlede underlige skygger på grafiken - især på hvide flader og tekst-ikonerne på desktoppen.

Well, nu efter at det er blevet mørkere i lokalet kan jeg tydeligt se at skyggerne stadig er til stede.

Har prøvet at skifte refresh-rate og opløsning - men intet virker!!!

Heeeeeelp me please!

På forhånd tak!
/Superfetz
Avatar billede fortes Nybegynder
19. august 2003 - 22:30 #1
bruger du monitor switch?
Avatar billede superfetz Nybegynder
19. august 2003 - 22:33 #2
Nej, den er koblet til på go' gammeldags manér.

/Superfetz
Avatar billede henninga Novice
20. august 2003 - 00:16 #3
Og det er vel ikke fordi du har slået skygger til under skærmindstillinger ??
Avatar billede superfetz Nybegynder
20. august 2003 - 09:50 #4
Nej, har lige checket alle de indstillinger også. Det ligner mere en konflikt mellem grafikkort og skærm måske - jeg har et GeForce 4 MX400 installeret.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
22. august 2003 - 10:07 #5
Hejsa....

Hvilken Nvidia driver version bruger du?
Jeg har næsten samme kort, og brugte på et tidspunkt ver. 4.45 WHQL, og der blev min grifak mildest talt wierd. Så skiftede jeg tilbage til ver. 4.43.00, og så løste problemet sig...:-)

Du kan evt. hente drivere her:

http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede superfetz Nybegynder
10. november 2003 - 16:17 #6
Tak for al jeres hjælp, men nu har byttet skærmen ud med en anden - havde simpelthen ikke overskud/tid til at pille mere med drivere osv.
Derfor syntes jeg alligevel at Mr. Athlon skal have point for at "hjælpe" :)

/Superfetz
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
10. november 2003 - 16:54 #7
Takker for points...:-)