Avatar billede Slettet bruger
14. august 2003 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slå indtast brugernavn ved afmelding af spørgsmål (email) fra

Kan man ikke slå fra, at man skal indtaste sit brugernavn i forbindelse med afmelding af spørgsmål (email)?

Altså når man følger linket i en email fra eksperten, fordi man ikke længere ønsker at modtage mails i forb. med dette spørgsmål.

Det er for bøvlet. Og det bruges jo ikke sikkerhedsmæssigt.
Avatar billede exp Juniormester
15. august 2003 - 00:00 #1
Du kan fjerne fluebenet i email-feltet og trykke udfør mener jeg. Ellers kan du jo bare lade være med at klikke på linket i mailen, men bare slette den...
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 00:13 #2
Den feature med fluebenet, havde jeg aldrig forstået hvordan virker. Men det ser jeg nu. Tak for det.

Det med at slette mailen går jeg udfra var en joke.
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 00:18 #3
-- hvis du har pro-abbonnement og vælger kun at få een mail hjælper det faktisk !-)
Avatar billede admin Novice
15. august 2003 - 08:08 #4
Jeg ser på en bedre løsning til den kommende version.
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 11:46 #5
Lyder spændende !-)