Avatar billede killakurt Nybegynder
14. august 2003 - 11:40 Der er 20 kommentarer

Arkiverings program

Hej

Findes der et program til at "arkivere" dokumenter, billeder og andre filer?

Jeg skal bruge det til at hvis jeg nu laver en opgave i dansk med billeder og skriver nogle dokumenter at så åbner jeg programmet og så kalder jeg opgaven et navn og så alle de andre ting jeg bruger så som billeder også får det navn og så bare hedder billede eller picture og så hvis der er flere bliver de også kaldt et tal

På forhånd tak

- PistolPalle
Avatar billede killakurt Nybegynder
14. august 2003 - 11:41 #1
Hvis i mangler nogen oplysninger i søgningen på programmet så bare spørg løs
Avatar billede dytti Novice
14. august 2003 - 11:56 #2
hvad med Acces ??
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
14. august 2003 - 16:16 #3
det er?
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 16:18 #4
Pistolpalle har du 2 konti???
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 16:22 #5
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. august 2003 - 16:29 #6
killakurt du har meget kort tid til at forklare din relation til profilerne "kurtie", samt "pistolpalle" - lykkedes det ikke vil alle profiler blive deaktiverede.

j/coadmin.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 16:32 #7
Syntes nok der var noget galt! :-)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
14. august 2003 - 16:47 #8
Jeg oprettede spørgsmålet hos en ven og lagde ikke mærke til at den var logget på hans bruger

Det er forklaringen

og jeg har ikke noget med brugeren "kurtie" at gøre
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 17:27 #9
hvadså med Kurtie? De kan jo se det kommer fra samme ip
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
14. august 2003 - 21:37 #10
Kurtie kommer bare ikke fra samme ip! det kan jeg love dig! jeg har aldrig haft noget at gøre med kurtie!

du skal ikke beskylde mig på ubegrundet påstand!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 13:44 #11
Mon her bliver fulgt op fra coadmin side
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
15. august 2003 - 13:52 #12
det vil jeg da håbe - så kan han jo se jeg ikke har samme ip som "kurtie"
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 13:56 #13
Håber du selv har se det underlige i dette spørgsmål! :) Killakurt åben du du underskriver!

Og hvor kommer denne bruger ind i spørgsmålet kurtie. Coadmin kan jo se mere end man regner med :-)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
15. august 2003 - 17:58 #14
Måske han bare tænkte på det fordi det ligner meget navnet
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
15. august 2003 - 17:58 #15
Synes i jeg skal bede killakurt om at lukke spørgsmålet?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. august 2003 - 05:27 #16
det ville jeg mene var en yderst god idé, og så samtidig finde ud af hvem kurtie er.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
16. august 2003 - 09:11 #17
Skal jeg finde ud af hvem det er?

Jeg har jo ingen anelse
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. august 2003 - 12:31 #18
Godt så, det ser ud til at det der kommer til at ske er at kurtie og killakurt bliver deaktiveret såfremt de ikke kan give en god forklaring, og tidsfristen er ikke særligt lang.

pistolpalle, du skal for fremtiden holde meget bedre styr på hvem du er logget ind som,- det er jo ikke første gang at du kommer til dette.

jelzin/coadmin.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
16. august 2003 - 18:19 #19
Jeg har jo sådan set forklaret for killakurt - og kurtie har jo ikke noget med sagen at gøre

men jeg skal nok huske det

og jeg undskylder meget alt det her påstyr
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. august 2003 - 19:53 #20
kurtie og killakurt deaktiveres da de har fejlet kosmisk i at forklare deres relation. såfremt de nærer noget håb om en genaktivering kan de kontakte coadmin@eksperten.dk med en forklaring.

jelzin101/coadmin.