Avatar billede pigen22 Nybegynder
11. august 2003 - 16:53 Der er 4 kommentarer

hentning af billed fil er altid *.bmp?

Hej jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med, da det virkelig irretere mig. Lige siden jeg har fået win xp pro er dette problem opstået.. hver gang jeg vil gemme et billed lad os nu sige en animation, som så er en *.gif fil, står der efter jeg har højre klikket og trykket "save picture as.." file name: untitled & save as type: *.bmp dette sker for alle slags billeder og jeg kan ikke bar konverter filen til en *.gif, for så virker animationen ikke, selv inde i egenskaber for billedet står der også en adresse hvad billedet virkelig burde hedde når jeg højre klikker og prøver gemme.

Jeg håber i har en løsning på mit problem, da jeg er i gang med en hjemmeside.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. august 2003 - 16:55 #1
Det skyldes at din cache er for fyldt, tøm den og det virker

Funktioner -> internetindstillinger -> klik på "slet filer"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. august 2003 - 16:58 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. august 2003 - 17:02 #3
Det kunne være en ide at foretage følgende indstilling:

Funktioner -> internetindstillinger -> Fanebladet "avanceret" -> Sæt hak ved "Slet mappen temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes" under sikkerhed

Så skulle problemet med at den bliver fyldt ikke opstå igen!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. august 2003 - 21:27 #4
Finder du ud af det?