Avatar billede daffyline67 Nybegynder
10. august 2003 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

webcam på msn messenger version 6,0

hejsa, undrer mig over at jeg ikke kan få ordentligt og klart web cam billede på msn.( det har jeg på yahoo mess)
jeg kan se billedet men det er en blanding af farver og uklarhed.Hvordan kan det være? er der nogle som kan savre mig på det og hvordan jeg får det til at se normalt ud( har prøvet camindstillinger) På forhånd tak for hjælpen-daffyline 67
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
10. august 2003 - 17:20 #1
kan det ikk være fordi der ikke er nok lys, har drillet mig lidt engang, men hvis du siger at det virker på yahoo...det lyder lidt mærkeligt...men msn er så dårlige med hensyn til webcam, der er så mange der har problemer med det, så du er ikk den eneste...kan modtageren se dig? hvis han ikk kan, så skal du ind og åbne dine porte...
Avatar billede nstenberg Nybegynder
10. august 2003 - 20:01 #2
Undskyld, men hvordan er dette lige et forslag til forbedring af eksperten.dk?