Avatar billede ezzuk Nybegynder
15. december 2000 - 00:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

en nem en: hvordan får jeg min hjemmeside ud på altavista?

Jeg har prøvet det mange gange, at få min side ud på altavista, men nej, det kan jeg ikke, dvs. jeg submitter URL\'en, men jeg kan ikke søge under hjemmesidens URL. Det burde da være pissenemt........ kan man ikke få siden derud også også have en description på den, eller koster det penge?

svar udbedes hurtigst muligt
Avatar billede timsen Nybegynder
15. december 2000 - 00:05 #1
hva der din hjemmeside adresse ??
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. december 2000 - 00:05 #2
Jeg har forstået det sårn,, at de sender en \"søgerobot\" ud engang imellem og fanger alle siders metatags og gemmer dem i en database, som du så kan søge i!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
15. december 2000 - 00:07 #3
www.motherfisse.subnet.dk

men hvorfor virker det ikke på min side? PIS!!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2000 - 01:34 #4
Hvor er indholdet henne?
Avatar billede hchristensen Nybegynder
15. december 2000 - 11:58 #5
din site er sikkert optaget i indekset, men det ses først når indekset opdateres. Vær dog opmærksom på, at din snadsynligvis vil få en lav ranking, allene pga. at du har brugt MS FrontPage, som laver snavset HTML kode. Indholdet - tja....
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
15. december 2000 - 17:19 #6
Du kan tilmelde dig til AltaVistas robotindeksering på denne side:
http://www.altavista.com/cgi-bin/query?pg=addurl
Skriv din URL ind og tryk på Submit-knappen.

Hvis du har problemer med at submitte via denne side, har jeg gode erfaringer med at bruge den danske indgang til AltaVista. Her er tilmeldingssiden:
http://dk.altavista.com/s?spage=help/addurl.htm&t=11

Du skal bruge metatags for at få beskrivelse på din hjemmeside. Det er tagget \"description\" du skal have fat i. Dette tag og mange andre kan du læse om her:
http://www.metamaten.dk/koder.htm

Selvom du tilføjer din side til robotindekseringen manuelt, kan der godt gå uger, før du bliver optaget.
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
18. december 2000 - 01:04 #7
jeg forklarer dig D i skolen!......altså hvis jeg får point
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
18. december 2000 - 01:36 #8
og husk at lave dine meta tags ordentligt...........desuden R jeg ret skuffet over at du har brugt frontpage!

så jeg bliver nok nødt T at spanke dig hård i prutteren!!!!
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 21:46 #9
Hvis du skal i gang med at lave metatags, vil jeg anbefale denne side, som jeg selv har lavet til formålet:
www.metamaten.dk