Avatar billede ferdinand.k Mester
06. august 2003 - 07:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

forslag om at kunne flytte sit spg

det ses ret ofte at et spørgsmål er blevet oprettet forkert. Derfor er proceduren idag at man lukker sit spg., og finder den korrekte kategori, og opretter et nyt spg. Kan man ikke i eksperten.dk inkludere en ny feature hvor man har mulighed for at flytte sit spørgsmål til en anden kategori for hurtigere besvarrelse? Det er de små ting der gør et site som dette endnu mere effektivt...
Avatar billede snowball Novice
06. august 2003 - 08:38 #1
CoAdmins kan flytte spørgsmålet for dig. "Anmeld" derfor dig selv i stedet, og skriv hvilken kategori du gerne vil have spørgsmålet flyttet til. Så bliver det som regel flyttet ret hurtigt.

Kan ikke se den helt store grund til at i selv skal kunne gøre det. Det kan måske være en "nice to have" feature, men tror det ville give for meget rod.

Snowball
Avatar billede exp Juniormester
06. august 2003 - 12:05 #2
tror jeg sgu også...