Avatar billede suppenudel Nybegynder
21. juli 2003 - 21:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tv-guide med ShowView på nettet

Hej,

Er der ikke nogen der kender en brugbar Tv-guide online med ShowView-koder? tvguide.dk og tvguiden.dk er udmærkede med de har ikke ShowView info..
Avatar billede jacob_hs Nybegynder
21. juli 2003 - 21:29 #1
Hej
http://www.billed-bladet.dk/Default.asp?Action=Details&Item=711
Kan du se lave oversigt og se showviewkoderne

Håber det hjælper?
/Jacob
Avatar billede suppenudel Nybegynder
25. juli 2003 - 00:34 #2
Okay tak, men det er den samme som de også bruger på Se&Hør, men jeg kan kun få den til at vise tv lige nu, jeg kan ikke få den til at vise for eksempel tv på tv3 for hele dagen eller lignende? Hvordan gør man det? Er det bare mig der er dum? :-)