Avatar billede urokke Nybegynder
21. juli 2003 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Flere bruger login i FrontPage

Jeg har lavet en ny hjemmeside, som endnu ikke er publiseret.
Jeg har brug for et script der viker i MS FP hvor hver login giver adgang til forskellige sider.
Man må ike kunne se username/pw ved view source.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede exp Juniormester
21. juli 2003 - 13:31 #1
så skal du nok over i noget serversideprogrammering (og der har M$ Frontpage ABSOLUT ikke sin stærke side!)

ASP eller PHP er dine nøgleord her...
Avatar billede urokke Nybegynder
21. juli 2003 - 13:33 #2
Hvad med javascripts?? Har siddet og søgt og kan finde noget der ligner og umiddelbart kan bruges, men blot ikke til flere brugere??
Avatar billede exp Juniormester
21. juli 2003 - 13:37 #3
Hvis det er javascript er jeg med 99% sikker på at usernames/password kan spores temmelig nemt (det kan selvfølgelig være den 1% du har fundet :-)