Avatar billede uronsa- Nybegynder
16. juli 2003 - 18:05 Der er 5 kommentarer

Adminmod til HL/DoD

Når jeg prøver at logge ind som admin på surfotwns Day of Defeat servere ( games.surftown.dk ) får jeg først at vide at password passer med mit nick og det er accepteret og derefter får jeg at vide at nicket er reserveret.

Jeg har prøvet at lave en adminpass.cfg hvor jeg skriver log ind i (setinfo "_pw-home" "skodko") og exec'et den. skrive det ind i console selv, skrive det i config, skrive det i autoexec osv. men intet virker.
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
16. juli 2003 - 21:09 #1
Skal man ikke skrive r_con password og så admin mod!
Avatar billede uronsa- Nybegynder
16. juli 2003 - 21:29 #2
Nej, adminmod har ikke noget at gøre med RCON - ihvertfald ikke fra klientens side...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
16. juli 2003 - 21:31 #3
ok
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
16. juli 2003 - 21:32 #4
Hvilke admin mod har du!?
Avatar billede ouch Nybegynder
19. december 2003 - 17:36 #5
Noter at "_pw-home" kan ændres i servers opsætning. Mange server administratore gør dette så der ikke opstår konflikter med andre servere.