Avatar billede boha03 Nybegynder
13. juli 2003 - 03:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server plads til script samt foto

Hej Eksperten

Jeg ejer et pr server der bare stå og køre med et pr sider og vil derfor høre om vi kunne bruge den til at folk som ikke nogen web/ftp server kunne bruge min eller vis der er fler der vil være til server script/foto så folk kunne upload filer som script/fot så alle kunne logge på og hente dem eller se dem hvad siger i til det
Avatar billede boha03 Nybegynder
13. juli 2003 - 03:04 #1
det skal lige siges at det er jers raklame der kommer på jeg skal ikke have raklame eller noget for det da jeg er vil med siden her og elsker at hjælpe hvor jeg kan
Avatar billede boha03 Nybegynder
13. juli 2003 - 15:38 #2
Okey det var måske ikke nogen god ide
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
13. juli 2003 - 16:54 #3
Spørg dem der laver expUpload (hvis de da stadigvæk arbejder med det...), måske kan de bruge resourcerne :-)
(Der er vist et indlæg på www.Ebruger.dk, hvor du kan spørge...)
Avatar billede boha03 Nybegynder
15. juli 2003 - 16:06 #4
ok