Avatar billede hermandsen Juniormester
12. juli 2003 - 01:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktiver/deaktiver-knap til opdating af antal nye indlæg (ExpPro)

Hejsa Eksperter/Admin

Som pro-bruger kan man under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=13 sætte hak i "Opdater automatisk antal nye indlæg i spørgsmål."
Dette er vældig smart ved nye spørgsmål, så man er sikker på at få det hele med før man poster. Genialt, og en helt i gennem brugbar funktion!

Sidder man derimod og læser gamle spørgsmål i gennem (hvor i der sandsynligvis ikke er nye indlæg), behøves denne funktion ikke! En mulighed for at kunne aktivere/deaktivere denne med et hurtigt klik på en knap/link i selve spørgsmålet, ville derfor være optimal i situationer som denne.

Det er ikke fordi jeg kommer i problemer med min internet-regning eller lignende, men simpelthen fordi Mozilla Firebird "går i stå" når den skal hente "antal nye indlæg" i bare 1 åbnet spørgsmål. Dette er ekstremt irriterende når man skal læse længere tråde, og ikke bare skal sidde og holde øje med om der er sket en opdatering i spørgsmålet. Om det er dårlig kodning fra Admins eller Mozilla-folkets side skal jeg ikke kunne sige, men om ikke andet kunne det være rart hvis funktionen kunne slås fra i det enkelte spørgsmåls tilfælde!

Eller måske endnu bedre, at der fandtes en knap/link som hentede "antal nye indlæg"-informationerne hver gang man klikkede frem for automatisk hver 2-3 sekund...

Håber det var forståeligt! :)

//hermandsen
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juli 2003 - 11:09 #1
slet ikke en dårlig ide - har du lavet en lille brainstorm ang. forbedring af exp.dk her på det sidste?

Morten
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. juli 2003 - 12:24 #2
Lidt ideer har man jo altid, men jeg tror nærmere det er fordi jeg har været irriteret over netop dette problem tilpas længe!!! :)

Bare nu hvor jeg sidder og skriver, er det næsten umuligt at gøre det ordentligt!! Teksten hakker bagefter efterhånden som man skriver, og det er ekstremt fustrerende!! Før i tiden synes jeg ellers at funktionen var ekstremt rar at ha' med i Pro-pakken!! :)

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. november 2003 - 10:13 #3
Lukker!!