Avatar billede krydset Nybegynder
29. juni 2003 - 11:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

åbne vinduet Particle View

Hvor åbner man det vindue der hedder Particle View i 3d studio max 5.

det stpr i et toturial
her er et udpluk af det "Much of Particle Flow’s setup is done in a window called Particle View
men jeg har ikke haft held til at finde det.

Mvh Krydset
Avatar billede olemunk Nybegynder
29. juni 2003 - 11:51 #1
I højre menupanel vælger du Space Warps. I rullemenuen umiddelbart herunder vælger du Particles & Dynamics. Under Vector Field finder du parametrene.
Avatar billede krydset Nybegynder
29. juni 2003 - 12:27 #2
der skulle være så man kunne åbne et selsrændig vindue for funktionen Particle flow, men er det et plugin man skal købe..
Avatar billede olemunk Nybegynder
30. juni 2003 - 09:09 #3
Jeg er ikke stødt på det nævnte skilt, så medmindre der er tale om det vindue, man får frem fra hovedmenuens Create>Particles>Snow (f.eks.) og konfigurer som nævnt ovenfor, bliver jeg svar skyldig.
Ole
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. juni 2003 - 09:47 #4
Du skal selvfølgelig sørge for, at du har Particle Flow installeret. Så trykker du bare på tasten "6"...
Avatar billede krydset Nybegynder
12. juli 2003 - 18:23 #5
hmmm det var et plugin man skulle købe du får points i11uzion :-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. juli 2003 - 21:28 #6
Jeg takker og bukker :)