Avatar billede guttler Nybegynder
28. juni 2003 - 15:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man krydset i Counter-strike

Er der nogen der ved hvad man skal skrive i konsollen for at få fjernet det permanente sigte-kryds i Counterstrike. Jeg tænker ikke på cross-hair til de forskellige våben, men det kryds der også er der når man f.eks. bruger en kniv.
Avatar billede guttler Nybegynder
30. juni 2003 - 17:39 #1
Det var åbenbart en af de svære alligevel :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. juli 2003 - 16:08 #2
ja eller så skulle du måske overveje en anden kategori næste gang. Det her er til 3d og ikke spil
Avatar billede guttler Nybegynder
06. juli 2003 - 16:19 #3
Men der er jo ikke nogen spilkategori...
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2003 - 18:52 #4
nej så prøv fri debat, eller prøv et af de utallige spil forums der findes
Avatar billede guttler Nybegynder
06. juli 2003 - 19:00 #5
Hvad er dit problem egentlig? Grunden til at jeg gerne vil have løst problemet er at jeg er igang med at forberede et forsøg til en forskergruppe på Århus Psykiatriske Hospital, som skal scanne personers hjerne mens de navigerer rundt på en counter-strike bane. Derfor er det vigtig at få så meget som muligt at det nuværende interface væk, så man kan se mest muligt af rummene. Jeg er ikke en eller anden 12-årig spil-freak med et dumt spørgsmål. Og da jeg har fået svar på andre problemer med hensyn til modellering af counter-strike baner, syntes jeg det var indlysende at prøve chancen her igen. Men det er da helt i orden, hvis du ikke kan eller vil svare på spørgsmålet, men det kan jo være der er andre der kan eller vil.
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2003 - 19:05 #6
Mit problem er enlig ganske enkelt at jeg abonemere på denne kategori. Det vil sige når du opretter spørgsmål om CS så kommer den til mig og det da pisse irreterende at glo på i længden.

3d kategorien er til 3d og ikke CS elelr anden form for spil. Længere er den vel ikke. Og skal du arbejde sammen med en forskergruppe kan det vel ikke være så svært at fatte ?

Det kunne måske også være at der var større chancer for svar andre steder, dem der abonemere på denne kategori er nok ikke CS nørder ?    Got it ?
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:20 #7
Jeg er!!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:20 #8
cs SIPLLER ikke nørd!
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2003 - 19:22 #9
skrev nu også NOK ikke ;)  Kunne nu godt forestille mig at der var nogle 3d designere der spillede CS. Men bestemt ikke alle ihvertfal dem jeg kender :)
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:32 #10
Jeg har ikke skrevet du ikke skrev NOK. Jeg er lige glad med om du skriver NOK. hyg dig!
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2003 - 19:34 #11
ilm
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:36 #12
?? hvad mener du med "ilm".
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:37 #13
Skrev du "iligemåde"? bare forkortet
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 19:37 #14
Så i hvart fald tak, og ilm!
Avatar billede guttler Nybegynder
07. juli 2003 - 17:19 #15
Nå, men tak for det venlige svar. Der er ikke noget så rart som sådanne personer, der er enormt kede af at de ikke kunne blive politimænd, så derfor skal de rende rundt på alle mulige andre fronter og bevise at de kan holde folk nede. Det er flot og hyg dig med din arrogante attitude. Er du sikker på at Eksperten.dk ikke er lidt for lille til dit kæmpe ego???