Avatar billede k-man Nybegynder
19. juni 2003 - 16:11 Der er 2 kommentarer

Visning af .wmv på Win95?

Hej..

Jeg har et lille problem, da jeg ikke er sikker på om jeg kan sende et lille videoklip jeg har, til en ven. Mit problem er, at jeg har et lille filmklip på 2.71MB af format .wmv, men ved ikke om jeg kan sende det til min ven som kun har Windows 95. Eller jo, selfælgelig kan jeg sende den, men om han kan se filmen på sin standard Windows 95 player?

På forhånd tak.
Avatar billede zynix Nybegynder
19. juni 2003 - 16:19 #1
mit gæt ville være at hvis han har mediaplayer, er det ikke noget problem...

og hvis han køre med den standart mediaplayer som kommer med 95, kan han jo prøve at hente den nyeste fra microsoft ?

mener at det her er den nyeste som kan køre på win95....
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b7a3f087-b81d-4dbe-a792-e587676a1533&displaylang=en
Avatar billede k-man Nybegynder
19. juni 2003 - 16:24 #2
Ja, okay.. Men så er problemet bare, at han ikke lige kan finde ud af så meget, andet end at åbne filen. :/