Avatar billede debski Nybegynder
16. juni 2003 - 15:02 Der er 9 kommentarer

Gør skærmen lysere?

Hey alle, håber dette er det rette sted at spørge.

Sidder lige og spiller Counter Strike over nettet, men min skærm er utrolig mørk når jeg går ind i rum og huler, og jeg kan næsten intet se. Derfor ville jeg spørge om der var en måde at justere lysstyrken på? Har pillet ved knapperne på selve skærmen og justeret dem til det lyseste, det hjalp lidt men ikke nok. Det samme med menuen inde i spillet, den er også sat på det lyseste. Er der virkelig ikke mere at gøre. Kan man ikke hente et program til sit 3D kort som kan fixe det? Har et 3DFX Voodoo3 kort...?

På forhånd tak/

Debski
Avatar billede phillips82 Nybegynder
16. juni 2003 - 15:03 #1
I options er der en funktion, som hedder "gamma" - skru op for den!
Avatar billede debski Nybegynder
16. juni 2003 - 15:04 #2
Som sagt, har fixet alle indstillingerne inde i spillet - men ellers tak :D
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:12 #3
Den her er beregnet til formålet.: http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
Avatar billede ducks Nybegynder
16. juni 2003 - 15:36 #4
brug: powerstrip
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juni 2003 - 15:48 #5
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

ducks> når du anbefaler et program er det en god ide at komme med en link.
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:49 #6
retaxes> Det var der jo allerede :D
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. juni 2003 - 16:40 #7
ducks> det så jeg først bagefter, sorry
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:40 #8
hvad har du fundet ud af?
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:18 #9
Lukketid :)