Avatar billede debski Nybegynder
16. juni 2003 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kabel fra højtaler til PC?

Sorry hvis dette er det forkerte sted at spørge, men jeg er ny herinde og håber nogle kan hjælpe mig.

Endestikket på mit "lydkabel" (eller hvad det nu hedder) som går fra mine speakere til min pc er knækket af så det kun er halvt så langt, og jeg ´har derfor mistet lyden på min com da det ikke er i stand til at nå helt ind og forbinde med lydkortet nede i computeren, det er simpelthen blevet for kort på enden er knækket af. I den anden ende (den ende der sidder i højtaleren) er stikket delt op i to, et sort og et rødt stik. Nogle der kan hjælpe mig her? Hvad hedder det kabel jeg skal købe, hvor kan det købes, og hvad koster det ca.? Det skal vel være 1½ meter langt.

På forhånd tak,

Debski
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. juni 2003 - 13:23 #1
MiniJack til 2xPhono koster en 50kr hvis du finder det rigtige sted
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. juni 2003 - 13:24 #2
Sådan noget her? http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=800074&kat= Der er meget at spare ved at købe det lokalt
Avatar billede hcma Novice
16. juni 2003 - 13:27 #3
Som "geforce3" skriver: MiniJack til 2xphono
Gå ned til din radioforhandler og køb det der. Alt afhængig af længden koster det kr.50 - kr.100
Avatar billede debski Nybegynder
16. juni 2003 - 13:28 #4
Ja lige præcis geforce3, mit enekabel er dog hvidt, men hva' faen' det går nok. Hedder det MiniJack eller hvad?
Avatar billede debski Nybegynder
16. juni 2003 - 13:28 #5
Ok kanon i 2, tusinde tak for det super hurtige svar :D... Det vil jeg gøre.
Avatar billede hcma Novice
16. juni 2003 - 14:15 #6
debski>>> hvorfor tager du selv pointene??? Du burde have bedt "geforce3" om at lægge et svar, som du så kunne acceptere.