Avatar billede m88m Nybegynder
16. juni 2003 - 10:13 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

point herinde?

Hvordan kan man få point herinde uden at svare på spøgesmål?
Jeg er desværre ikke så skilled når det kommer til tekniske ting og sager, og computers osv.
Avatar billede grunken Nybegynder
16. juni 2003 - 10:16 #1
det kan man ikke!

du må leve med de 5 points du får om dagen :)

Før i tiden var der noget der hed banner points, men jeg ved ikke om de eksisterer endnu !
Avatar billede overchord Nybegynder
16. juni 2003 - 10:16 #2
Du tjener 5 point hver dag du er medlem og din konto er aktiv. Dette betyder reelt set at efter at have braendt dine oprindelige 300 point af kan du stadig still et let spoergsmaal (til 15 pojt) hver tredje dag, sov.
Saa bare rolig, du loeber aldrig helt toer for point. :-)
Avatar billede overchord Nybegynder
16. juni 2003 - 10:17 #3
grunken -> Argh 2 sek. !!!! :-) Jeg maa paa tastekursus
Avatar billede grunken Nybegynder
16. juni 2003 - 10:21 #4
overchord ->

hehe, du var alligevel kløgtigst ;D

du lagde et svar :)
Avatar billede soreno Praktikant
16. juni 2003 - 10:22 #5
Enhver kan besvare spørgsmål om "vurdering af design" - den type spørgsmål dukker op engang i mellem.
Avatar billede exp Juniormester
16. juni 2003 - 10:32 #6
overchord >>
www.firewerx.dk/stavekursus.htm

m88m >>
I denne kategori er det let at tjene lidt point, idet det (som regel) er din subjektive (personlige) mening om et givent projekt der ønskes
http://www.eksperten.dk/kat/134
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. juni 2003 - 10:34 #7
Hvis du følger nøje med i de spørgsmål der stilles, vil du opdage at der faktisk er spørgsmål du kan svare på. Jo flere spørgsmål og svar du ser, jo flere spørgsmål vil du også kunne svare på, så det er bare at gå i gang, det skal nok komme
Avatar billede overchord Nybegynder
16. juni 2003 - 10:55 #8
exp -> Tak for adressen, men jeg ved ikke rigtigt. Det ser lidt svaert ud. Du har ikke noget der er lidt lettere at starte med ;-D
Avatar billede exp Juniormester
16. juni 2003 - 11:43 #9
Avatar billede blyno Praktikant
16. juni 2003 - 12:19 #10
Avatar billede exp Juniormester
16. juni 2003 - 13:08 #11
:-)
Avatar billede overchord Nybegynder
16. juni 2003 - 13:39 #12
exp -> *G* Jeg tror vi begynder at naerme os mit niveau :-)