Avatar billede petersol Nybegynder
29. maj 2003 - 18:21 Der er 22 kommentarer

Windows WP servicepack

Er der kommet en ny SP til XP og kan man hente den andetsteds end win-update??
Avatar billede fcs Novice
29. maj 2003 - 18:23 #1
Hvorfor vil du ikke hente den over Windows Update? Det er nemt og det plejer da at være nogle hurtige linier de benytter.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 18:24 #2
den nyeste er servicepack 1a og den kan kun hentes via windows update
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 18:24 #3
svar
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 18:24 #4
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 18:25 #5
fcs: der er jo nogen der ikke gider hente den hver gang
Avatar billede hahaha Nybegynder
29. maj 2003 - 18:36 #6
Logitech QuickCam® Pro 4000
Resolution: 640x480 Video / 1.3Mpixels (1280x960) Stills
Color: 16.7million (24-bit)
Speed: 30 fps
Interface: USB
Features Digital ZOOM!
With Microphone
Software: IM Video Companion&
8482; and more
Warranty: 2 Years
Avatar billede hahaha Nybegynder
29. maj 2003 - 18:37 #7
(og den skal self. kobles til en computer før den virker)
Avatar billede serverservice Praktikant
29. maj 2003 - 18:37 #8
jeps du kan hente hele pakken på syddansk uni´s ftp sammen med andre - den er nem og overskuelig.
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Avatar billede hahaha Nybegynder
29. maj 2003 - 18:38 #9
LOOOOL! undskyld!! forkete spg. jeg lagde indlæg til! hehe, (Har flere vinduer åbne)
Avatar billede ldrada Nybegynder
29. maj 2003 - 18:47 #10
Jeg forstår ikke hvorfor petersol ikke vil hente den fra microsofts servere, da det (efter min mening) er nogle af de hurtigeste og bedste at hendte filer fra, du behøver ikke nogen account for at downloade fra deres server (hvilket er meget beundringsværdigt med en så hurtig server og forbindelse) og du behøver heller ikke at køre Windows for at downloade fra deres servere (som også er meget beundringsværdigt)...
Avatar billede ldrada Nybegynder
29. maj 2003 - 18:49 #11
altså, hent servicepack'en fra MS, det er det bedste og sikreste (efter min mening :)...) og hent ikke SP1a (hvis du kan lade være) fordi jeg har haft nogle problemer med denne (min MySQL server dur ikke længere)
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 18:52 #12
ldrada: fordi du har haft problemer behøver det ikke være et generelt problem. Iøvrigt siger han ikke han ikke vil hente fra MS...bare ikke windows update.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. maj 2003 - 19:04 #13
-Riversen, ldrada.
Hvis han gerne vil hente og gemme hele servicepacken,tager det lidt tid at browse sig gennem Ms download siten inden den er fundet.
Prøv lige at se syddansk uni´s ftp side - det er da nemt ikk?
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 19:08 #14
dannyboyd: øh, mit link tager da ikke tid. Og egentlig er jeg ikke helt sikker på at det er lovligt for syddansk universitet at distribuerer det, men jeg ved det ikke
Avatar billede riversen Nybegynder
29. maj 2003 - 19:09 #15
men deres forbindelse er vist udemærket
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 16:14 #16
dannyboyd> Det er en sag om smag, for mig tager det ingen tid at finde SP1a.
Avatar billede serverservice Praktikant
30. maj 2003 - 18:25 #17
Det er måske lidt individuelt - og dog. på MS kan jeg se at man skal klik-browse sig 5 gange for at finde Xp SP1.
Jeg synes sydd. uni ftp et klik - og så er alle de servicepacks man har brug for......og forbindelsen er god.
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 20:30 #18
:/
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 20:36 #19
skriver URL http://microsoft.com/windowsxp/pro/ i adressebaren scroller ned, klikker på "Download Windows XP SP1" og vælger om jeg vil have "Express install" eller "Network Install"

så nemt er det!

desuden, jeg synes at det er fedt hvordan MS har tænkt på at folk "glemmer" lange urls, man kan for eksempel skrive "http://www.microsoft.com/windowsxp/" eller "http://www.microsoft.com/windows/xp/" og komme til samme side, dette er også tilfældet med en masse andre ting også!
Avatar billede serverservice Praktikant
30. maj 2003 - 22:35 #20
->ldrada ..jeg synes vi skal lade brugeren vurdere hvad der er nemmest - så får vi også en objektiv vurdering
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 11:33 #21
har du fået svar?
Avatar billede ldrada Nybegynder
03. juni 2003 - 13:35 #22
fra hvem?