Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 23:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

win32 kernel hovedkomponet

jeg bruger sygate personal firewall
jeg er ikke specielt bekymret, men min firewall har altid denne " running aplikation" stående.
hvad er det?
er det godt eller skidt?
hvad laver komponenten?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. maj 2003 - 23:51 #1
Jeg har i sin tid blocket denne.
Prøv lige at læse her: http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/31481.html

Du skal nok også lige installere og køre Ad-aware eller spybot så du kan få fjernet spyware fra din puter. Du kan finde værktøjerne her sammen med mange andre gode værktøjer. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede c-holst Novice
25. maj 2003 - 00:00 #2
jeg blev ikke meget klogere end jeg var i forvejen hø hø. Linket syntes jeg ikke gav nogen speciel info, og der synes ikke at være forskel på, om den er blokket eller ej.
Det andet kender jeg også godt, og for tiden har jeg ikke en stump spyware som disse programmer kan finde.
men tak for hjælpen i hvert fald
c-holst
Avatar billede c-holst Novice
25. maj 2003 - 00:01 #3
jeg lader den lige stå åbent lidt endnu
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. maj 2003 - 10:27 #4
Takker for point:)