Avatar billede kungfu Nybegynder
22. maj 2003 - 10:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Licens til 3D-program, Pytha

Jeg har stillet det her spørgsmål før, men  prøver igen.

Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan få en PYTHA licens...brugt. Jeg ved hvor jeg kan købe fra ny, men der er den lige dyr nok.

Håber på hjælp
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 12:45 #1
Måske kan du finde den på eBay.com, men jeg vil hellere bruge
dette program:

http://www.artifice.com/free/dw_lite.html

Det program kan du også få i en pro version.

/per
Avatar billede kungfu Nybegynder
29. maj 2003 - 19:12 #2
Jeg har været inde og kigge på det link. Men jeg er mere interesseret i PYTHA.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. maj 2003 - 06:31 #3
Ok! Men har du ikke prøvet at eksportere en max fil som DXF, og derefter prøvet at hente den ind i DesignWorkshop Lite?

1. Du kunne også kontakte diverse arkitektfirmaer, og spørge dem om de har en PYTHA licens til salg.
2. Kontakte firmaet der sælger PYTHA, og spørge dem om du må blive forhandler i Danmark. Dermed får du adgang til en billig version.

/per
Avatar billede nemograf Nybegynder
23. juni 2003 - 15:13 #4
jeg er selv superbruger af pytha, og er i god kontakt med dem der laver programmet... Du kan sende dem en mail på pytha@pytha.de
Evt. snakke med Villy Flassig.. Det er manden bag det..
Problemet i ved det program er at der måske kun er 10 licenser i danmark der bliver brugt proffesionelt, og så er der nogle studie licenser ble. på teknisk skole i Aarhus..
Og ja du kan blive forhandler men det kræver du er 110 % inde i programmet...

Hpber det er svar nok.. ?
Avatar billede kungfu Nybegynder
24. juni 2003 - 12:08 #5
Ok jeg prøver på Pytha.
Tak for svar, pointene bliver fordelt.
Avatar billede kungfu Nybegynder
24. juni 2003 - 12:09 #6
Hvis i andre svarer :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2003 - 12:17 #7
Her er der et svar. :-)

/per
Avatar billede nemograf Nybegynder
24. juni 2003 - 12:52 #8
Hvis du har brug for hjælp i pytha eller hvis du bare har brug for at ping ponge med en ang. programmet, så kan du maile mig på claustm@hotmail.com