Avatar billede dosdesign Juniormester
20. maj 2003 - 08:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine på ens website !

Hej - Jeg ville høre om nogen kender et program e.l til at man kan sætte en søgeboks ind på sin side til KUN at søge på sin side .... jeg har prøvet Freefind, men den er først og fremmest engelsk (vil helst have en DK) og så når man søger får man ikke alle resultater med !
Avatar billede bjornicle Nybegynder
20. maj 2003 - 08:49 #1
Nu ved jeg ikke hvor "advanceret" du vil have det, der er f.eks. swish-e ( http://www.swish-e.org/ ) som skal installeres paa serveren og derefter skal du lave en API for at tilgaa det, ikke det nemmeste i verden, det er dog gratis. Der er ogsaa flere kommercielle losninger som f.eks Mondo search eller Verity, men der skal du have pengepungen i orden. Google har vidst ogsaa en option som kan soge kun paa dit site, jeg har dog ikke selv brugt det.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 08:51 #2
http://www.eksperten.dk/spm/354729

Tror du ikke lige du skal afslutte dette først??

Du må ikke have to spørgsmål åbne om samme emne. Læs reglerne
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. maj 2003 - 08:57 #3
Mener at google.com tilbyder at du kan lave en søgemaskine hos dem, hvor du kan søge på din egen side
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. marts 2009 - 16:57 #4
Skriv svar så jeg kan lukke spg. inden jeg får ballade ;-)))
Avatar billede dosdesign Juniormester
19. januar 2011 - 19:50 #5
Har fået af vide at det åbentbart er rigtig vigtigt at lukke sine spørgsmål og jeg ved ikke hvordan man gør andet end der var een der skrev man skulle selv skrive et svar og godkende det ??? der er jo ikke andre der har gjort det - så det gør jeg så skal man ikke høre på det, og dog der er nok nogen der skal brokke sig!!