Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. maj 2003 - 08:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

for-each skal skrive ud fra slut til start

Hej!

Hvordan får jeg for-each til at skrive ud fra slut til start istedet for fra start til slut???
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 09:28 #1
Med en xsl:sort:

<xsl:for-each select="....">
  <xsl:sort select="." data-type="text" order="descending" />
  <!-- (resten) -->
</xsl:for-each>

/CS
Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. maj 2003 - 09:31 #2
Ahhhhh Kom du ikke lidt let over den!!! Hvordan skulle det lige kunne fungere???? Det fungerer ikke på min maskine?
Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. maj 2003 - 10:04 #3
Hold kæft hvor er det let!!

<xsl:sort select="position()" data-type="number" order="descending" />
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 10:32 #4
Jesus Christ, some people...

/CS
Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. maj 2003 - 10:37 #5
Og hvad skulle det betyde???
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 10:42 #6
Jeg kunne jo ikke vide hvad du ville skrive ud, derfor var min select sat til "...." (== fyld selv ud) - selve svaret var at du skulle bruge en xsl:sort, hvilket fik dig til at slå den op (går jeg ud fra...) og voila: der fik du det til at virke - er du ikke glad for at du helt selv fandt ud af det? :-)

/CS