Avatar billede nolle_k Nybegynder
12. maj 2003 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Tabel via XML

Kan man ikke lave en struktur i XML, der bevirker, at Exploren automatisk laver en table med de forskellige felter når filen åbnes????
Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
22. maj 2003 - 12:21 #1
Du kan lave noget med noget stylesheet, men kunne du ikke uddybe lidt ?

/>Morten<\
Avatar billede janegil Nybegynder
12. juni 2003 - 12:40 #2
Du kan bruke CSS til å fortelle browseren at XML-elementer skal vises som tabellelementer, se
http://heima.olivant.fo/~styrheim/xml/sql/normalized.xml
Men det virker ikke i IE, sammenlign med hvordan det ser ut i Opera og Mozilla.

Så svaret er vel nei, du må selv lage et HTMLdokument som inneholder en tabell, fx vha XSLT.