Avatar billede jensbn13 Nybegynder
07. maj 2003 - 18:12 Der er 8 kommentarer

Rum , ting , Figurer os.v

Hvordan finder jeg en Atikel / Tutorials til 3d studio max 5 gratis hvor man kan lave Rum , ting , Figurer os.v i 3d gratis til en 3d chat?!
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. maj 2003 - 18:15 #1
ved at søge på google eller kigge her www.3dmaxer.dk
Avatar billede chalde Seniormester
07. maj 2003 - 19:02 #2
det ka være du kan finde noget her: http://www.eksperten.dk/spm/334661
Avatar billede ladze Nybegynder
07. maj 2003 - 19:47 #3
her kan du finde nogle på engelsk:

http://3dkingdom.org/modules.php?
op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=9&allstories=1
Avatar billede ladze Nybegynder
07. maj 2003 - 19:50 #4
en anden side med toturial til at vidst nok at lave baner til rogue spear...
http://files.3dretreat.com/file.asp?fileid=122
Avatar billede ladze Nybegynder
07. maj 2003 - 19:56 #5
pænt svært at finde noget synes jeg, men ellers prøv dig frem...
ved godt at det kan være virkelig svært i starten men øvelse gør mester :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. maj 2003 - 20:04 #6
Det jo ikke svært at finde noget, men finder jeg en tutorials der viser hvordan du laver en stol, kan du jo ikke rigtig bruge den til noget, eller jo det kan du, men tror du tror man kan finde tutorials det hedder. "Sådan laver du grafik til din 3d chat"  Det kan du ikke.
3dsmax er ikke et program du sætter dig ved og begynder at lave ting, rum og figurer.

Sæt dig ind i hvad 3dsmax er først. Begynd med nogle begynder tuts på 3dmaxer.dk og ellers gå vidre.

Bar det at modellere er en kunst i sig selv. Eller bare det at sætte noget ordentlig lys op er en kunst i sig selv.
Avatar billede miss-g Seniormester
13. maj 2003 - 22:47 #7
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 01:31 #8
Lukketid? *S*