Avatar billede fh1dk Nybegynder
07. maj 2003 - 09:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Norton vil ikke åbne hjemmesider som www.ofir.dk mv.

Har lige installeret Norton 2003 (har tidligere brugt 2002 med succes).

Jeg har en del problemer med at der hele tiden kommer popup bokse med om jeg vil tillade eller blokere.
FX når jeg vil se min mail på www.ofir.dk  kan jeg slet ikke få lov at se siden.... på andre sider blokeres siden helt. Disse problemer havde jeg ikke i version 2002.

Hvor i indstillingerne skal jeg ændre (teknisk engelsk er ikke min stærke side)?

Tillægsspørgmål - kan jeg bruge Norton og Mcafee på samme tid... er den ene at foretrække fremfor den anden?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. maj 2003 - 10:58 #1
Du kan kun have et Antiviruspgr. installeret af gange, har du flere går det helt galt.

Når du første gang er inde på forskellige sider skal du enten block eller permit tilladelse. Det er kun første gang du skal vælge en af delene, og så husker Norton selv hvad du har givet tilladelse til.

Gå i Firewall
Options
Internet Security
Fanebladet general
Adcanced Options
Fanebladet Web + fanebladet privat i højre side
Add dine indstillinger.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 08:44 #2
Takker for point:)