Avatar billede jacobve Nybegynder
22. november 2000 - 13:27 Der er 1 løsning

reserverede ord i PL/SQL (oracle 7)

Jeg sidder lige nu og fedter med oracles PL/SQL og har fundet et tekstbehandlingsprogram som hedder UltraEdit, som jeg er blevet meget glad for. Fx. kan det farve reserverede ord i JAVA og andre sprog.
Jeg har så fundet ud af at man også selv kan tilføje ord den så vil farve. Så i stedet for at taste alle ordene, som er reserverede i PL/SQL, ind i UltraEdit på egenhånd, vil jeg høre om er nogen der har en ordliste over disse ord eller på anden måde kan henvise til en side hvor der findes en....

På Forhånd tak

- Jacob
Avatar billede senj Nybegynder
22. november 2000 - 13:33 #1