Avatar billede lecix Nybegynder
28. april 2003 - 21:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skærmen slukker

min skærm slukker (altså lige som hvis computeren var slukket), når jeg vil ind at spille Half-Life(altså når jeg har dobbeltklikket på ikonet)

jeg har XP-styrresystem (lige installeret)
og jeg har nstalleret dem drivers, som er på min driverCD!

hvorfor gør den det?    plz hjælp!
Avatar billede kabbak Professor
28. april 2003 - 21:26 #1
Du har vel ikke sat opløsningnen i spillet højere end skærm/grafikkort kan klare. ?

er der ikke en setup til spillet uden at starte op. ?
Avatar billede kabbak Professor
28. april 2003 - 21:27 #2
er der ikke en setup til spillet du kan køre, uden at starte selve spillet op. ?
Avatar billede lecix Nybegynder
28. april 2003 - 21:33 #3
ehmm

Du har vel ikke sat opløsningnen i spillet højere end skærm/grafikkort kan klare. ? <---- nej, den køre 6**X4** skulle jeg mene! mit grafikkort kan nemt trække det, og det kan skærmen også (det kan den i 98)
Avatar billede lecix Nybegynder
28. april 2003 - 21:35 #4
er der ikke en setup til spillet du kan køre, uden at starte selve spillet op. ? <---- hvad mener du?
Avatar billede kabbak Professor
28. april 2003 - 21:42 #5
Nu har jeg ikke Half-Life, men f.eks. i Hitman, er der en Config.exe nede i dens bibliotek, der sætter man spillet op.
Avatar billede lecix Nybegynder
28. april 2003 - 21:46 #6
nej jeg kan ikke finde nogen config.oxo
Avatar billede kabbak Professor
28. april 2003 - 21:48 #7
så må du vente på at en anden kan hjælpe, sorry.
Avatar billede lecix Nybegynder
28. april 2003 - 22:25 #8
np, elelrs tak!
Avatar billede lecix Nybegynder
29. april 2003 - 17:32 #9
er her ikke nogen, som kan hjælpe?
Avatar billede lecix Nybegynder
01. maj 2003 - 17:48 #10
hmmm har sat det et andet sted hen!