Avatar billede theisk Nybegynder
24. april 2003 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partner søges

Hej ”Eksperter”

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at lede efter en partner til et projekt, men jeg forsøger allige-vel.

For det første vil jeg gerne gøre opmærksom på at der ikke er nogen penge i projektet p.t. men det vil der forhåbentligt komme på kort sigt. De evt. udgifter der kommer til projektet er minimale og dette skal ikke være en hindring for at sende en mail. Jeg har startkapitalen.

Jeg har behov for en person som kan programmere i ASP eller lign, der er behov for oprettelse af en webside, med et ”community” med nogle ekstra elementer.

Har du interessere indenfor poker er dette en fordel.

Jeg vil gerne anbefale alle som mener at dette har deres interessere, om at sende en mail til mig med oplysninger om navn, alder og erfaring indenfor websites.

Kun seriøs henvendelser og er du fra københavnsområdet er det et plus !

Mvh
Theis Kristensen
theisk@sol.dk
Avatar billede theisk Nybegynder
24. april 2003 - 14:07 #1
Undskyld de sjove tegn, men det skulle have været " " (gåsetegn)
Avatar billede janemil Nybegynder
24. april 2003 - 14:28 #2
Fortæl lidt mere
info@webmasteren.dk
CV www.webmasteren.dk
Avatar billede theisk Nybegynder
24. april 2003 - 15:08 #3
Hej Jan
Jeg har sendt dig en mail på info@webmasteren.dk
Avatar billede swaxi Nybegynder
24. april 2003 - 16:19 #4
Fortæl lidt mere
info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede theisk Nybegynder
24. april 2003 - 16:44 #5
Hej swaxi
Jeg har sendt dig en mail !
Avatar billede matz Nybegynder
24. april 2003 - 17:59 #6
Fortæl mere om det du havde tænkt på :)
mats1122@yahoo.dk
Avatar billede theisk Nybegynder
24. april 2003 - 18:56 #7
Hej matz
Jeg har også sendt dig en mail !
Avatar billede theisk Nybegynder
09. januar 2004 - 12:24 #8
lukkes