Avatar billede dellevela Nybegynder
17. april 2003 - 17:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad er hans kode?

min ven har lige oprettet en bruger her på eksperten. han var så dum at glemme hans kode ord. jeg sagde så til ham at han skulle trykke på glemt kodeord/brugernavn det gjorde han så han har så sendt mig en mail med det der stod i det da han ikke kunne finde ud af hvad hans kode var!

brevet ser sådan her ud!

Hej younk,

Dit brugernavn til Eksperten er : younk

Du kan logge ind på Eksperten ved at klikke på nedenstående link. Husk at ændre din adgangskode via din konto side, så du fremover selv kan logge ind.

exp.dk/userupdate.phtml?k=en masse tal!

Med venlig hilsen

Eksperten

men når han klikker på linket sker der ikke en skid. han kommer bare ind på login siden og han kan jo ikke hans kode ord.! hvad skal han gøre???? hjælp!
Avatar billede dellevela Nybegynder
17. april 2003 - 17:35 #1
glemte jeg at sige at det *haster*
Avatar billede dsjk Novice
17. april 2003 - 18:22 #2
når han bruger linket, er begge felter så ikke udfyldt?
- Så skal han bare tryk på knappen Log ind og så er han inde, så skal han huske at rette password.

dsjk
Avatar billede dsjk Novice
17. april 2003 - 18:25 #3
nææh, det er de hvis ikke - jeg havde sat til at den skulle huske begge ting...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 19:51 #4
dellevella> det er et gammelt problem at glemt kodeord/brugernavn-linket ikke virker - har haft sagen oppe før men intet er sket :(
Avatar billede dellevela Nybegynder
18. april 2003 - 23:21 #5
ok æv æv kan man ikke kontakte en admin via noget mail/msn messenger eller tlf?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2003 - 21:26 #6
Avatar billede dellevela Nybegynder
22. april 2003 - 08:53 #7
hmm ingen point da hans bruger stadig væk ikke virker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2003 - 20:24 #8
Har i ringet til admin? Eller bare mailet?
Avatar billede daahl Nybegynder
30. april 2003 - 15:58 #9
LOL dennis .. Younk = dig selv !