Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 10:38 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Optagelse i Google.

Hej.
Nu har mit website www.toflo.dk været på nettet i nogle uger, men jeg er endnu ikke blevet optaget i Google. Jeg har ellers gjort følgende:

1. Lavet META-tags (selvom nogen mener at det ikke hjælper)
2. Sørget for at Title afspejler indholdet på den enkelte side.
3. Lavet bannerbytte.
4. Har haft temmeligt mange besøgende (venner og bekendte)
5. Lavet relevante keywords.
6. Undgået at bruge frames.
7. Har mange links til andre sider.
8. Tilmeldt mig mange søgemaskiner.

Hvad gør jeg galt? Hvis jeg søger på toflo får jeg faktisk links til de indlæg jeg har lavet her på Eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2003 - 10:43 #1
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 10:47 #2
Det har jeg gjort.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2003 - 10:51 #3
Så kan du kun vente. Som de skriver, tager det noget tid, før siden bliver gennemcrawlet. Min side, phoenixv.dk, kom heller ikke på Google før efter nogle uger.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2003 - 10:52 #4
Hvis du i øvrigt vil nå til tops hos Google, skal du ikke lave META-tags, men derimod sørge for, at andre sider linker til dit site.
Avatar billede donwang Nybegynder
14. april 2003 - 10:55 #5
Tilmeld den til www.dmoz.org, så skal google nok finde den...
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 11:13 #6
Er ved at forsøge med med dmoz, men hold op hvor er den dårlig. Siderne skal reloades flere gange før det lykkes at hente dem.
Avatar billede donwang Nybegynder
14. april 2003 - 11:14 #7
Ikke hos mig...!!!
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 11:21 #8
Så lykkedes det :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. april 2003 - 11:23 #9
Dmoz  er vigtig, men langt fra den eneste måde. Google bruger antallet af links som parameter for hvor godt du placeres. det drejer sig derfor om at skaffe links. Hvis du kn få links fra sites der allerede er optaget i google vil du også blive fundet automatisk.

Derfor skaf links, jo flere jo bedre, og gerne fra sites der handler om det samme som dit eget site.
OG så bør du have tåldmodighed, det tager mindst en månde at komme med, langt de fleste skal vente i 3 måneder så det skal nok komme.

Når du skriver bannerbyt, så håber jeg ikke du mener bannerexchange programmer, disse kan nemlig betyde at du slet ikke kommer med. Linkfarme er en sikker måde til at blive bannet fra google. Byt du bare bannere med vennerne, men lad være med at tilmelde dig noget program
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 11:30 #10
Hvad er en linkfarm?
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 11:31 #11
Jeg er tilmeldt Danban. Kan det være et problem?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. april 2003 - 11:38 #12
En linkfarm er et site, hvis eneste funktion er gennem udveksling af bannere ig kinks at få "medlemmernes" sites til at se ud som de har mange links der peger på den. Google er interesseret i sites der er gode og populære, og de bruger antallet af links der peget på et site til at "udregne" hvor godt og populært sitet er. Linkfarme var en metode til at snyde google på og da google opdagede dette begyndte de at banne site der anvendte linkfarme.

Om Danban er et problem ved jeg ikke, du kan jo prøve at se om nogle af medlemmernes sites er med i google, og så huske at danban godt senere kan blive betraktet som et problem af google, hvis det ikke allerede er sådan
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 20:26 #13
Ok, det ser ud som om det ikke er et problem.
Avatar billede tofferman Nybegynder
15. april 2003 - 11:09 #14
phoenixv > Lægger du et svar, så du kan få en bid af kagen :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 11:19 #15
Nej tak! Men jeg er glad for at kunne hjælpe! :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
17. april 2003 - 03:14 #16
Ok, jeg væbner mig med tålmodighed. Tak for info!
Avatar billede tofferman Nybegynder
26. april 2003 - 22:24 #17
Så lykkedes det. Jeg er på Google :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. april 2003 - 22:32 #18
Tillykke med det, nu skal du så til at samle links så du kan placeres bedre og bedre som tiden går, og e.v.t. placeres for andre søgeord, end dem du nu er på med