Avatar billede t-x Nybegynder
02. april 2003 - 23:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Newbie mangler hjælp til I-Mac !

Min bror har købt en I-Mac, men han har ikke noget Mac keyboard, men vi har et Windows keyboard der køre USB, problemmet er at der ikke er noget styresystem på den, så hvordan køre jeg et I-Mac cd-rom drev ud, når man bruger et Win keyboard !?
Avatar billede signout Nybegynder
02. april 2003 - 23:44 #1
Der er en lille knap på fronten af maskinen
http://www.iomega.com/support/images/sup_imac_manualeject.gif
Ret en papirclips ud og stik den ind i hullet mens maskinen er tændt, så vil den smide skiven ud.
Avatar billede spe Nybegynder
02. april 2003 - 23:51 #2
Eller mindre dramatisk: træk cd-symbolet ned på skraldespanden så smider maskinen cd-en ud.

Hvis iMac-en er af nyere dato har den ingen skuffe til CD-en altså ikke noget med at skulle "køre cd-rom drev ud" CD-en skal blot sættes ind i sprækken.
Avatar billede signout Nybegynder
03. april 2003 - 00:15 #3
spe: "problemmet er at der ikke er noget styresystem på den"
Avatar billede spe Nybegynder
03. april 2003 - 00:39 #4
Du skriver du vil køre et cd-drev ud, er det får at kunne sætte en cd i?

hvis det er en nyere iMac så skal cd-en blot puttes i sprækken. Når du starter op holder du C-tasten nede for at få den til at starte op fra CD.
Avatar billede t-x Nybegynder
11. april 2003 - 22:23 #5
Kunne ikke få det til at køre, men har købt et I-Mac Keyboard ! SORRY :(