Avatar billede steench Nybegynder
02. april 2003 - 08:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny kategori : MS Project

Jeg bøvler en del med MS Project. Der må være andre der bruger dette ellers udemærkede produkt.

Jeg syntes der mangler en kategori til MS Project klient og en til MS Project server.

/Steen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. april 2003 - 11:14 #1
Hvor mange spørgsmål ser du idag oprettet omhandlende MS Project?

Umiddelbart kan jeg kun finde meget få.

Indtil der begynder at komme flere spørgsmål om emnet, er kategorien "Programmer/Generelt" jo ganske udmærket.

Det skulle gerne være antallet af spørgsmål der skaber behovet for oprettelse af kategorier. Kategorier skal ikke oprettes for at anspore folk til at stille flere spørgsmål ;)
Avatar billede steench Nybegynder
02. april 2013 - 11:12 #2
lukker