Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 19:58 Der er 1 kommentar

Forbedringer til menuerne...

Hej Eksperten...

Dejlig fora, og at deltage I og hjælpe på...

Men jeg kunne tænke mig en forbedring til "nyeste spørgsmål" og "nyeste indlæg" at man skal kunne se flere end 5.

Samt er det ikke snart på tide at få lukket nogle at alle de gamle åbne spørgsmål.... som sikkert er blevet spurgt om igen og en løsning fundet...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. marts 2003 - 21:45 #1
Med hensyn til den der gamle snak om åbne spørgsmål, kører der en lang debat i øjeblikket og du skal endelig blande dig ;-) http://www.eksperten.dk/spm/334890