Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 13:41 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

medal of honor kan ikke skifte bane/mision hjælp!!

jeg har medal of honor.
(Og er forresten 11år så en forklaring selv jeg kan forstå ville være dejlig.)
Men  medal of honor vil ikke skifte bane/mision, når den er klaret men viser i stedet et kort glimt af den næste  bane. er der nogle der ved Hvad jeg skal gøre???
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 13:53 #1
Fryser/låser din puter når du får det korte glimt af næste bane?
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 14:04 #2
nej den går bare ud i spil "menuen"
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 14:12 #3
Har lige været ude og tjekke om der ligger en patch det vil sige en opdatering af mohaa og det gør der ikke.
Nogle gange lægger producenten af spillet en opdatering ud hvor de retter fejl.

Nu kender jeg ikke din puter, men jeg har selv prøvet at spillet låser ved bane/missionsskift.
Der lukkede jeg puteren og startede op igen og kunne spille videre.

Du kan også prøve at gå ind i options og justere lidt ned for opløsning og gamma osv.

Prøv det engang...
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 14:18 #4
giv lidt oplysninger om din pc??
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 14:31 #5
Du kunne også prøve at spørge her:
https://customer.ea-europe.com/(2pmgkl55v01dhjnmu5f3wn3v)/default.aspx?&ProdGuid={93C86E95-7C37-11D6-87F6-0090271E1063}&Style=web1&p_sid=pD2UiJEg&p_lva=869&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTE1JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9JnBfcHJvZF9sdmwxPTEwJnBfcHJvZF9sdmwyPTI4MSZwX2NhdF9sdmwxPTkmcF9jYXRfbHZsMj0xMiZwX3BhZ2U9Mg**&p_next_page=ask.php

Det er ea games site til spørgsmål om mohaa
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 14:31 #6
jeg bruger home edition som operativt system og spillet kan spille multiplayer
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 14:32 #7
jeg mener hvad har du af pc??
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 14:35 #8
ok, men det at den går ud i menuen i stedet for at låse eller hoppe helt ud på skrivebordet kunne godt tyde på der er opstået en fejl i programmet.

Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er nået, men det kunne være du skulle slette og geninstallere....
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 14:43 #9
hans safe games beholder han vel
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 14:50 #10
Ja jeg ved ikke om man kan det.

Smutter nu WEEK-END

Logger på i aften hjemme

ses
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 14:50 #11
jeg har lige fundet ud af at jeg heller ikke kan gemme
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 15:14 #12
hyg dig andersenph.. Prøv at geninstallere spillet igen
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 15:53 #13
er prøvet
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 16:00 #14
og det virkede ikke??? Hvad med directX er det 8.1 eller 9.0: hvad med grafikkort?
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
21. marts 2003 - 16:32 #15
jeg siger jo at multidelen virker
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. marts 2003 - 21:15 #16
Du fortæller ikke om det er et helt nyt spil.
Hvis det er det så få det byttet.
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
22. marts 2003 - 10:14 #17
det er allerede byttet til et nyt af dem. jeg mener at jeg har prøvet alt det er derfor at jeg spøger her ;=>
Avatar billede lrd Nybegynder
22. marts 2003 - 14:43 #18
prøv ny driver til grafikkortet
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
22. marts 2003 - 16:56 #19
hvad mener du med driver i må undskylde men hvis det er opengl og directx siger den i instalationen at den ikke ville installerer directx da den jeg havde er nyerer
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
22. marts 2003 - 17:22 #20
den siger couldn´t load save/unnamedsoldier/m1|10000.ssv
Avatar billede lrd Nybegynder
22. marts 2003 - 18:24 #21
kik herind. Måske mangler du en paths til spillet for det virker
Avatar billede lrd Nybegynder
22. marts 2003 - 18:25 #22
http://www.ea.com/eagames/official/moh_alliedassault/download/demo.jsp
rul ned i panelet og find den patch du skal bruge til spillet
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
22. marts 2003 - 21:19 #23
jeg har prøvet uk & us den virker ikke ved du/i hvarfor en jeg har??
til oplysning ser det rimeligt skandinavisk ud men den er der så ikke men jeg tror i har fundet noget af det rigtige;-)
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
09. juni 2003 - 09:33 #24
Jeg lukker den nu tak for hjælpen
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 09:52 #25
pointsnapper.

Dig skal man ikke hjælpe kan jeg se.

lrd
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
09. juni 2003 - 15:42 #26
Det er ret umuligt at give point til filk der ikke har lagt svar.
Jeg har set nogle der har lukket problemmer på den måde.
men skulle jeg have gjort noget andet???
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 15:44 #27
Du kunne have bedt dem der hjalp dig smide et svar og belønne dem efter deres forsøgt på at hjælpe dig. Men det er jo op til dig alligevel.

Lrd
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
10. juni 2003 - 13:56 #28
Jeg vil med glæde belønne dig men du har ikke smidt noget svar ligesom der ikke er nogen andre der har.
hvad ville du havde jeg skulle gøre der havde ikke været indlæg i over 2.måneder

Hannen_hans
Avatar billede lrd Nybegynder
10. juni 2003 - 13:58 #29
Nej vil ikke have point :-)
Forsøgte bare at fortælle dig det til en anden gang måske. Nå men pyt nu med det kan du have en god dag

Lrd
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
10. juni 2003 - 14:00 #30
Okay jeg skal også til fodbold (det er næsten som at chatte når der er to på på samme tid)
Avatar billede hannen_hans Nybegynder
20. juni 2003 - 18:23 #31
Nu har jeg Helt selv fundet ud af det....
Det er jo Home edition jeg har som operativ system, og min far har givet min bruger skærpede muligheder, så jeg kunne ikke finde mappen fra min bruger...