Avatar billede ngr Praktikant
20. marts 2003 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PageMaker og InDesign

Var det ikke en ide at oprette forums for disse programmer?
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. marts 2003 - 13:27 #1
god idé ;o)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 17:13 #2
Tilslutter mig for har selv har problemer med andre Adobe programmer
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. marts 2003 - 17:20 #3
lrd> Hvilke problemer?
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 17:22 #4
havde problemer med Indesign når jeg skulle printe noget ud. Der gik evigheder når jeg skulle flytte data fra programmet og ned til printer
Avatar billede ngr Praktikant
20. marts 2003 - 18:02 #5
s
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. marts 2003 - 18:41 #6
aha, der har jeg ingen problemer, så det kan være svært at se hvd det skulle være.
Prøv at se hvor meget din CPU optager, for det er noget jeg plages af, der kan godt gå en rum tid før den er normal igen, Indesign laver jo hele tiden mange kalkuleringer.