Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Keywords - website

Jeg har brug for hjælp til at få vores hjemmeside kendt! Jeg har lagt keywords ind, men ingen søgemaskiner kan finde den!? Er der nogle der kan hjælpe?
www.sham-rock.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 12:38 #1
Brug www.metamaten.dk så skulle det gerne virke
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:40 #2
Det kan jeg da godt forstå:

For det første bruger du frames, det er ikke ideelt til søgemaskiner, så skriver du at du har lagt søgeord ind, jeg kan bare ikke finde nogen og så kan søgemaskinerne nok heller ikke.

Forklar lige hvad du mener med det
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:41 #3
Hold nu op med den metamat, Lær det uden ad, hvis det ikke er til at forstå META TAGS VIRKER IKKE MERE
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:42 #4
Tak for det hurtige svar - jeg tjekker lige om det virker, så for du lige pointene.
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:43 #5
Så troede jeg da åbenbart jeg havde lagt søgeord ind! Hvilken fil skal jeg ligge dem ind i?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:44 #6
Du bør starte med at gøre følgende:

1. Skab indhold. du kan ikke opnå nogen form for placering i en søgemaskine uden indhold. Jo mere indhold jo bedre, jo bedre indhold jo bedre, I skal igang med at skrive.

2. Kik på jeres søgeord, bruges de faktisk i søgemaskinerne. test dem har http://www.joyzone.dk/sw303.asp

3. optimer jeres indholdssider til de valgte søgeord, max 3 søgeord på hver side og ingen søgeord, der ikke også står i teksten

Når du har gjort dette, kan vi tage de næste trind
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:45 #7
Jeg ved godt frames ikke er helt optimalt - men det var hvad mine evner lige rækkede til!
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:45 #8
Dine søgeord skal ikke ligge i en fil, de skal stå på siderne og i sidernes koder
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:46 #9
Hvis du insistere på at bruge frames, så læs her http://www.joyzone.dk/sw716.asp

Joyzone er i øvrigt et site du bør kikke igennem hvis du vil optimere til søgemaskinerne,
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:54 #10
Ja, undskyld - jeg er ikke så skarp til det her. Men hvad er det præcist jeg skal gøre lige nu?
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 12:56 #11
Hvad er alternatives hvis jeg ikke skal bruge frames?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 12:58 #12
Du skal tage din liste med keywords og så skal du finde de indholdssider hvor de søgeord står på, hvis du ikke har sådanne sider, skal du skabe nogle med godt indhold,

Søgeordet skal placeres følgende steder:

I >title> tagen,
I <META name="Description" content="søgeord her, gerne som en sætning der kan læses."> og <META name="Keywords" content="søgeord her">
I dine overskrifter <H1> tag
I dine Hyper referencer og i din sidetekst

Der er en grund til at jeg kan tage 1500,- kr i timen for dette,
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 13:02 #13
Tak for hjælpen - det her overstiger mit niveau lidt, så jeg må finde en der kan gøre alt det praktiske for mig. Men tak for den teoretiske assistance!
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 13:06 #14
Velbekommen og tak for point, men så svært er det altså heller ikke og jeg hjælper dig gerne, hvis det kan foregå her på eksperten så andre også kan få glæde af det
Avatar billede madsen-online Nybegynder
15. marts 2003 - 13:30 #15
Jeg vil være meget taknemmelig hvis du kunne hjælpe mig - men hvordan klarer vi den her over eksperten? For jeg er rimeligt sat i det her...
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. marts 2003 - 13:46 #16
Det tænker jeg lige over og vender tilbage