Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2003 - 13:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori

Jeg synes jeg savner en ny kategori, nemlig til spil.

...hvis man sidder fast i et spil.

Kunne det tænkes at en sådan vil blive oprettet?

Miss-g
Avatar billede daahl Nybegynder
12. marts 2003 - 13:22 #1
okay idé.. men kan man ikke bare skrive  i fri debat ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2003 - 13:24 #2
Eksperten er et IT-forum, og spil hører ikke ind under den kategori. Så syntes du stadig der mangler en kategori...?
Avatar billede Chewie Novice
12. marts 2003 - 13:26 #3
+ en spil katagori vil tiltrække de forkerte bruger !
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2003 - 13:27 #4
+ garanteret oversvømme E´s database...
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2003 - 15:29 #5
Spil bliver spillet på computer, så det har vel lige så meget at gøre med IT som f.eks. videocamera.

Spil er "programmer" ligesom alle de andre programmer..........

Jo, jeg synes stadig at kategorien mangler. Vil det ikke give flere "kunder". Og når de nu alligevel havner her i spil-kategorien, kan de også få svar på, hvorfor deres grafik ser mærkelig ud, hvordan de skal opdatere deres lydkort, hvilket joystick der er godt osv.

Synes i høj grad det hænger sammen! Og flere kunder, - flere til at hjælpe hinanden.

Miss-g
Avatar billede mat Nybegynder
12. marts 2003 - 18:10 #6
Jeg synes der er spilsites nok, hvor folk kan spørge løs og formentlig hurtigere få et godt svar end her. Jeg mener heller ikke at eksperten skal bruges til den slags og forresten har det spørgsmål været oppe masser af gange og det bliver afvist hver gang. De programmer der nævnes i "programmer" er til udviklere og designere - så helt det samme er det ikke :)

-mat
Avatar billede fangel Nybegynder
12. marts 2003 - 18:24 #7
hvis du mangler noget, så smut ind på pcplayer.dk der er de somend meget hjælpsomme... ;)

Morten
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2003 - 22:07 #8
Var her ikke dengang der blev spurgt sidst, og kender ikke til nogle spil-sites, men vil da lige se på pcplayer.dk.

Fandt heller ikke lige stedet, hvor der stod at Eksperten er beregnet for udviklere og designere, men pyt.

Alle har ret til at ytre sig *S*

Lukker.
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2003 - 22:11 #9
PCplayer.dk ser da lidt kedelig ud...hm
Avatar billede mat Nybegynder
12. marts 2003 - 23:19 #10
Jeg har før fået på puklen for at ytre mig om ekspertens målgruppe, det skal jeg naturligvis ikke gøre mig klog på, ej heller folkene bags visioner for fremtiden. Så det var blot er en personlig observation, no more, no less - så er den slået fast!

Og jeg vedholder mig stadig, og det er min HELT personlige holdning, at eksperten.dk er for udviklere og designere, IKKE gamers (selvom jeg godt selv kan lide at spille).

mvh mat
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2003 - 09:03 #11
mat> 99% af ekspertens brugere er enig med dig - undertegnede inkluderet :)