Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:29 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Find en person

navn: Anja Knudsen
Vandski haj i sverige for mange år siden...
Alder ca. 25 år
skole: Bagsværd Kostskole

Find noget mere info om denne person.

/takker...
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. marts 2003 - 22:32 #1
Billed ? brystmål ?  Syntes det er et lidt Gustent spørgsmål
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:35 #2
visto.dk ??? -->> Hvem har puttet en mønt i dig....
Jeg kan vel ikke gøre for di tænker i de baner...
Det er 10 års jubilærum der skal holdes, og jeg kan ikke finde hende, jeg har ringet til samtlige "anja knudsen" 'er jeg kan finde via dgs, men det er ikke nogle af dem.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:36 #3
visto.dk -->> Fremover så spørg i stedet for at drage en konklution uden baggrund.
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. marts 2003 - 22:37 #4
Du skal ikek sige "di" til mig - Spørg dog på folgeregisteret - de SKAL vide hendes adresse, også selv om hun er flyttet
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. marts 2003 - 22:37 #5
cybermaster - > min kommentar indeholde også 2 spørgsmål
Avatar billede cozey Nybegynder
11. marts 2003 - 22:38 #6
Det bliver MEGET svært!!! ... se f.eks. http://www.google.com/search?q=Anja+Knudsen+vandski&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=    ik : )

... ring dog til Bagsværd Kostskole
Avatar billede cozey Nybegynder
11. marts 2003 - 22:39 #7
Dette er deres mail: bk@bagkost.dk

Og dette er deres hjemmeside: http://www.bagkost.dk/
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:41 #8
har du nogen idee om om hun stadigvæk bor i sverige?? for hvis man søger på Anja Knudsen i de svenske gule sider så kommer der kun 1 frem
http://privatpersoner.gulasidorna.se/
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:41 #9
cozey >> Hvad skal det hjælpe at ringe, det er jo ikke som om de opdaterer hvor folk flytter hen af....

Jeg har de oplysninger der bk der stå beskrevet....

mht. google.com
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Anja+Knudsen%22+vandski&lr=

hvis du søger på den rigtige måde, kommer der ingen resultater op...
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:42 #10
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:43 #11
nææ måske har du ikke flere oplysninger men hvis skolen ved at hun har et mellem navn så ville det måske være lettere at søge på det på nettet
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:43 #12
kenp -->> Det kunne være en mulighed, ringer i morgen.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:44 #13
Det har hun ikke..... jeg har gået i klasse med henden i 6 år.

har ringet til samtlige...
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:45 #14
eller rent faktisk hvis du ved hvor hun boede den gang (eller hendes forældre) så kan teledanmark rent faktisk hjælpe, da de jo har register over hvor de flytter hen (telefonen kommer jo med) og det har de faktisk reklameret med i fjernsynet tidligere!
Avatar billede connie Nybegynder
11. marts 2003 - 22:46 #15
Tjah hvis hun er blevet gift og dermed har fået nyt efternavn, bliver det dæleme ikke let. Men held og lykke!
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:47 #16
Hvis man har adgang til CPR systemet er det faktisk ret nemt, for der kan man søge på fødenavne tidligere bopæle og ca. fødselstidspunkt, så man faktisk måske rammer det med det samme, men det koster en flad 50 nede på folkeregisteret :)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:47 #17
connie -->> Du har en point der ....
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:48 #18
kenp  -- >> endnu en god ide...

Er det mulig at have net adgang?
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:51 #19
Nej du kan ikke få adgang til systemet via nettet (jo du kan godt hvis du har rigtig mange penge, og rigtig god sikkerhed)

Der er dog en ulempe, hvis hun er udvandret, så har hun måske lagt en ny adresse til myndighederne i Danmark, men det er jo ikke sikkert at hun bor der i dag.

jeg burde vel også have lært at finde folk på CPR registeret, da jeg tilfældigvis engang har været elev der. Men de fleste steder er de heldigvis flinke, men du skal endnu engang være opmærksom på at de rent faktisk godt må opkræve penge for de oplysninger du skal bruge.
Avatar billede connie Nybegynder
11. marts 2003 - 22:52 #20
Ellers er der jo forum'er som http://www.gamle-venner.dk/ Jubii har vidst noget lignende. Måske kan du være heldig...
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2003 - 22:56 #21
Men hvis du gerne vil på CPR hjemmefra, så kan du jo kigge lidt på www.cpr.dk og se de søge muligheder du kan få ;)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 22:56 #22
Faldt lige over denne side, ganske intresandt...
http://www.privatdetektiverne.dk

connie -->> Har prøvet...
Avatar billede cybermaster Nybegynder
11. marts 2003 - 23:08 #23
Oki, lukker for nu, prøver nogle at svarende i morgen.
Avatar billede redeye Nybegynder
25. marts 2003 - 11:04 #24
Hej  jeg har fundet et par stykker der hedder Anja Knudsen !
  De bor godnok allesammen i danmark ...

------------------------------------------------------
1)  Knudsen, Anja
miav@hotmail.com
FYN
DK, 5210 Odens
---------------------------
Knudsen, Anja
miav@hotmail.com
Fyn
DK, 5210 Odens
---------------------------
Knudsen, Anja
kanjak@hotmail.com
95, DK
---------------------------
Knudsen, Anja
bse25330@vip.cybercity.dk
---------------------------
Knudsen, Anja Lang
goofygirl52@hotmail.com
Hasl
DK, 4690