Avatar billede inox Nybegynder
10. marts 2003 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min hjemmeside forsvundet fra google

Hej
Efter at jeg har opdateret min hjemmeside, ved at give den en ny titel, samt nye meta tags, er den forsvundet fra google. Den var i fovejen ret ustabil på google, og blev kun vist nogen gange. Er der nogen der ved hvad problemet kan være?, for jeg har forsøgt om det kunne være google dance, men det var det ikke, og nu har jeg prøvet at give mit link ud til en masse sider, men det hjælpen heller ikke.

Min hjemmeside er: http://www.onlinebookmakers.dk
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. marts 2003 - 16:17 #1
Du kan evt. kontakte google direkte vha. deres hjemmeside og spørge hvorfor.
Der går jævne mellemrum, før deres robot kommer til din side igen. Det kan være en af årsagerne. Men hvorfor den er forsvundet ved jeg ikke.
JP
Avatar billede inox Nybegynder
10. marts 2003 - 16:40 #2
Jeg kom lige til at stille spørgsmålet to gange. Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. marts 2003 - 17:23 #3
Der er nok ca 100 ting du bør gøre før du kontakter google, såm f.eks. at sikre dig at det mest almindelige regler ikke er brudt. Google holder af at have professionelle sider i deres index, så lad nu være med at få dig selv til at ligne en total amatør ved st spørge om ting du selv kunne have checket først.

Hvis jeg skal kunne give dig nogle vink skal jeg lige vide hvilke søgeord det er du gerne vil i google for
Avatar billede inox Nybegynder
10. marts 2003 - 18:10 #4
Jeg kontakter dem ikke, ellers tak :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. marts 2003 - 19:11 #5
Du bør kikke på forholdet mellem dine metatags og din sidetekst, Ingen søgeord i meta der ikke genfindes i sidens tekst, vær især forsigtig ved brug af frames
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. marts 2003 - 00:48 #6
google bruger i flg. mine oplysninger ikke meta tags mere. Det er der faktisk ingen søgemaskine der gør (på nær enkelt). Diskussionen har været kørt før, men jeg vil overlade det til goggle :-) at finde artikler om dette emne.

JP
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2003 - 21:25 #7
Google bruger faktisk kun (mig bekendt) metatags til at fange spammere. Hvis du bruger søgeord i metatags der ikke også findes i sideteksten, risikere du at havne i spam filtrne